بزرگترین نمایشگاه بسته‌بندی جهان بخاطر کرونا به تعویق افتاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1399
بازدید : 56
نویسنده : یاسین

شرکت نمایشگاهی دوسلدورف که پیشرو نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی در تجارت جهانی است به دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاه بسته‌بندی را که قرار بود از ۷ تا ۱۳ ماه مه ۲۰۲۰ در شهر دوسلدورف آلمان برگزار شود به ۲۵ فوریه تا ۳ مارس ۲۰۲۱ موکول کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی این شرکت نمایشگاهی در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ به دنبال توصیه تیم بحران دولت آلمان و بر اساس ارزیابی مؤسسه روبرت کچ وضعیت فعلی جزء وقایع مهم خطرناک ارزیابی شده است. براساس این توصیه و افزایش قابل توجه اخیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا جدید (SARS-CoV-2) در اروپا، شرکت نمایشگاهی دوسلدورف ارزیابی مجدد این وضعیت را انجام داده است. علاوه بر این، فرمان عمومی ایالت دوسلدورف در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰ وجود دارد، که در آن رویدادهای مهم با حضور بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده به طور کلی ممنوع است.

 

نمایشگاه اینترپک بزرگترین رویداد جهانی صنعت بسته‌بندی و صنایع وابسته است که هر سه سال یکبار با چند هزار شرکت‌کننده از ده‌ها کشور جهان و صدها هزار بازدیدکننده متخصص در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود و در این دوره از نمایشگاه، انجمن ماشین‌سازان صنایع غذایی ایران نیز غرفه دارد.

 

منبع : ایران پک

https://iranpack.ir/news/events/2020/03/interpack-vs-coronavirus/





:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار فناوری اطلاعات و آدرس tadbirco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com